Het werven van nieuwe klanten is van cruciaal belang voor de winstgevendheid, de continuïteit en de groei van een bedrijf.
Een goed opgezet marketingplan zorgt voor een continue en stabiele stroom van leads.
Zorg ervoor dat uw bedrijf zich presenteert als diegene die zijn klanten in het specifieke marktsegment op de juiste wijze weet te bedienen.

Het marktbewerkingsproces verloopt in hoofdlijnen in 3 fasen:
Suspecting:
Hetgeen neerkomt op het zoeken en identificeren van doelgroepen.
En het vast stellen van de online kanalen waarlangs u zich als bedrijf bekend gaat maken.
Leadgeneratie:
Op te wel het starten van een dialoog met de markt en het kwalificeren van koopkansen en koopfasen.
Prospecting:
Het op gang houden van deze dialoog, het zoeken naar enthousiasmeren en een koopbereid ontwikkelen.
Na een degelijke analyse van de commerciële planning, het acquisitieproces en de marketingactiviteiten kan op basis van de voor uw bedrijf specifieke marktsituatie een handzaam marktbewerkingsplan worden ontwikkeld.
Na de implementatie van het marktbewerkingsproces is het belangrijk om periodiek de (funnel, customer journey) resultaten te meten en bij te sturen.
Oyit onderscheidt zich hier door aantoonbare resultaten.